Voor 15:00 besteld morgen in huis!
  • 0

Hier haal je de lekkerste donuts van Nederland!

Wij maken elke dag overheerlijke verse donuts.

Hier haal je de lekkerste donuts van Nederland!

Wij maken elke dag overheerlijke verse donuts.

FAQ

Bezorgen

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Hoe laat wordt mij bestelling bezorgd?

Lees meer >

Assortiment

Waar vind ik de ingrediënten?

Zijn jullie donuts allergenen vrij?

Bevatten de donuts alcohol?

Lees meer >

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Kan ik ook op factuurbasis bestellen?

Waar voer ik mijn kortingscode in?

Lees meer >

Wijzigen/Annuleren

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Kan ik de bestelling wijzigen?

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Lees meer >

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Hoe kies ik een bezorgdatum?

Lees meer >

Zakelijk

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Hoe laat wordt mij bestelling bezorgd?

Lees meer >

Bezorgen

[mpc_divider lines_color=”#f1e4f1″]

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Wij bezorgen in geheel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Wanneer word mijn bestelling bezorgd?

Wij bezorgen van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 17:00. Je kan zelf een bezorgdatum kiezen tijdens het bestelproces. Bestel je voor 15:00, dan kan je bestelling de volgende dag bezorgd worden (met uitzondering van zondag).

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt tussen 08:00 – 17:00 bezorgd op de dag naar keuze. Event of andere aangelegenheid met een specifieke bezorgwens neem contact op met donutworry@donutwinkel.nl voor de mogelijkheden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de zending te volgen via Track&Trace.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Dit is afhankelijk van de situatie. Het kan zijn dat we de bestelling bij de buren aanbieden, maar dit lukt niet altijd. Daarom bieden wij een gratis 2e bezorgpoging aan op het eerst volgende moment na de eerste poging. Hiervoor hoeft u zelf niets te doen.

Assortiment

[mpc_divider lines_color=”#f1e4f1″]

Waar vind ik de ingrediënten van de producten?

De ingrediënten van alle producten vind je hier (klik).

Zijn jullie donuts allergenen vrij?

Nee, helaas niet. Al onze donuts zijn nog niet geschikt om te consumeren mocht je een allergie of intolerantie hebben voor gluten, melk, pinda’s, noten of hier niet vermelde allergie. Wij kunnen helaas ook nog niet voorzien in donuts die wel geschikt zijn voor mensen met allergieën of intoleranties.

Bevatten de donuts alcohol?

De meeste donuts bevatten geen alcohol. Mocht dit wel het geval zijn, staat dit specifiek bij de donut vermeld in de omschrijving.

Hoelang kan ik de donuts bewaren?

De donuts blijven twee tot drie dagen na ontvangst vers & lekker.

Hoe kan ik de donuts het best bewaren?

Donuts kun je het best buiten de koelkast op kamertemperatuur in de doos bewaren waarin u ze ontvangen heeft.

Bevatten de donuts dierlijke gelatine of vet?

De meeste donuts bevatten geen varkensvet of varkensgelatine.

Betalen

[mpc_divider lines_color=”#f1e4f1″]

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij werken samen met Mollie (bezoek hier hun website). Via deze partij is het voor u mogelijk gemakkelijk en veilig te betalen met iDeal, Creditcard en Paypal.

Kan ik ook op factuurbasis bestellen?

Helaas bieden wij op dit moment nog niet deze mogelijkheid voor bestellingen via de website. Voor grotere bestellingen of projecten op maat neem gerust contact op met donutworry@donutwinkel.nl voor de betaalmogelijkheden. Neem ook eens een kijkje op onze zakelijke pagina voor de verschillende mogelijkheden.

Waar voer ik mijn kortingscode in?

Zodra u gaat afrekenen ziet u boven aan de pagina het kopje “Klik hier om je code in te vullen”. Wanneer u hier op drukt komt er een veld tevoorschijn om uw code in te vullen. Na het invullen drukt u op kortingsbon toepassen en ziet u bij het totaal bedrag gelijk het nieuwe bedrag dat u nog dient te betalen.

Mijn vouchercode doet het niet, wat nu?

Stuur een e-mail naar donutworry@donutwinkel.nl met daarbij uw vouchercode. Wij gaan dan zo snel mogelijk voor u aan de slag om te kijken waarom de code niet werkt.

Wijzigen/Annuleren

[mpc_divider lines_color=”#f1e4f1″]

Kan ik de bezorgdatum van mijn bestelling wijzigen?

Dit kan, tot één werkdag voor bezorging. Heeft u voor bezorging maandag besteld dan is het mogelijk om tot en met de vrijdag ervoor de bezorgdatum te wijzigen. Een wijziging is pas definitief wanneer u een bevestiging per e-mail heeft ontvangen. Grote bestellingen of bestellingen op maat zijn uitgezonderd van deze service. Wijzigingen op deze bestellingen kunnen per geval bekeken worden.

Kan ik de bestelling wijzigen?

Dit kan, wijzigen kan tot en met één werkdag voor de bezorging. Een wijziging is pas definitief wanneer u een bevestiging per e-mail heeft ontvangen. Grote bestellingen of bestellingen op maat zijn uitgezonderd van deze service. Wijzigingen op deze bestellingen kunnen per geval bekeken worden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit kan, annuleren kan tot en met één werkdag voor de bezorging. Een annulering is pas definitief wanneer u een bevestiging per e-mail heeft ontvangen. Grote bestellingen of bestellingen op maat zijn uitgezonderd van deze service. Wijzigingen op deze bestellingen kunnen per geval bekeken worden.

Hoe kan ik mijn wijziging of annulering doorgeven

Dit kan enkel via het e-mail adres donutworry@donutwinkel.nl.

Bestellen

[mpc_divider lines_color=”#f1e4f1″]

Hoe kan ik bestellen?

Kies een assortiment donuts of stel zelf een assortiment samen met onze handige click-and-munch tool en voeg deze toe aan de winkelmand. Wellicht doet u de traktatie cadeau, voeg dan een kaartje toe. Daarna kun je de bezorggegevens invullen door naar afrekenen te gaan. Daar kies je ook de bezorgdatum, en reken je af. Zodra je bestelling compleet is en je hebt afgerekend ontvangt je van ons een bevestiging met een ordernummer.

Hoe kies ik een bezorgdatum?

De bezorgdatum kunt u kiezen zodra u de bestelling gaat afrekenen. Zodra u aan de linkerzijde van de check-out pagina het bezorgadres en factuur adres ingevuld heeft, ziet u aan de rechterzijde de mogelijkheid om een beschikbare bezorgdatum te kiezen.

Zakelijk

[mpc_divider lines_color=”#f1e4f1″]

Kan ik op factuur basis bestellen?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om zakelijk op factuur basis te bestellen. Wel is het mogelijk om met creditcard te betalen.

Ik wil een offerte aanvragen, hoe doe ik dat?

Stuur uw wensen, inclusief een schatting van het aantal donuts en bezorgadressen naar donutworry@donutwinkel.nl en wij komen binnen 24 uur met een reactie.

Personaliseren jullie producten ook?

Ja, in overleg is alles mogelijk. Wij kunnen logo’s & afbeeldingen toevoegen aan de donuts. Deze eetbare schildjes worden gemaakt van marsepein en kunnen bedrukt worden in alle kleuren. Het is ook mogelijk om drukwerk, zoals een kaart of brief, te verzorgen. Kijk eens op onze zakelijke pagina, klik hier, voor verschillende opdrachten die wij hebben mogen verzorgen om zo een indruk te krijgen van de mogelijkheden.

Kan ik een donut in mijn bedrijfskleuren bestellen?

Ja, dit kan zeker. Neem contact met ons op via donutworry@donutwinkel.nl voor de mogelijkheden.

Kan ik deze donuts ook verkopen in mijn winkel, restaurant of koffiezaak?

Ja, dit kan zeker. Neem contact met ons op via donutworry@donutwinkel.nl voor de mogelijkheden.